5 Temmuz 2013 Cuma

Oradan ve Biraz da Buradan

                                                      
                   Haklılık, karşındaki size aksini ispat edemediği sürece kendinizi bulundurduğunuz konumdur. Nasılsa siz yalan yanlış konuşmuş ve onu zan altında bırakmışsınızdır. Şimdi o kendini nasıl izah etsin? Uğradığı taarruza mı yansın yoksa onca insana kendisini anlatmaya mı uğraşsın?



                   Valla artık böyle durumlarda ben kendimi kasmıyorum. Savunmana gerek yok ki, bırak kim nasıl bilmek “istiyorsa” öyle bilsin. Sen kendinden bir şey kaybetmezsin emin ol. Zamanında ben kendimi anlatmaya çalıştıkça beni farklı anladılar. Ama ben burnumu göğe dikip onları kendileriyle baş başa bırakabilirdim. Ama yapmadım, ve sonuç hiç arzulamadığım gibi olmuştu.



                   Sözün özü beyler, bayanlar ve Mahmut ağabeyciğim; asla durumunuzu, karizmanızı bozmayın ve susayınca hararetinizi bastırmak için su için, çay için, limonata için. Ama asitli içeceklerden ve alkolden uzak durun, midenize bağırsağınıza yazık. Ama illa içicem diyorsanız buz gibi bir bira açın.



                   Bu sefer sizinle Guns N’ Roses’dan “Don’t Cry” şarkısını paylaşıcam. “don’t cry”, yazılan ilk Guns N’ Roses şarkısıdır. Hikayesi Izzy Stradlin bir kıza aşık olmuştur, fakat sevdiği kızın gönlü Axl Rose'dadır. Izzy durumun farkındadır ve çok üzülmüştür fakat belli etmiyordur. Axl 'ın uyuduğunu sandığı bir gece sessizce ağlamaya başlar. Fakat Axl uyumuyordur ve en yakın arkadaşını dinliyordur. O da üzülmüştür duruma ve bunun üzerine “Don't Cry” şarkısını yazmıştır.



                   Şarkının sözleri de şöyledir;

benimle usulca konuş
gözlerinde bir şeyler var
başını acı içinde eğme
ve lütfen ağlama
içinde nasıl hissettiğini biliyorum , daha önce oradaydım
içinde bir şeyler değişiyor
ve sen bunu bilmiyorsun

bu gece ağlama
seni hala seviyorum bebeğim
bu gece ağlama
bu gece ağlama
üzerinde bir cennet var
ve bu gece ağlama

bana bir fısıltı ver
ve bana bir iç çekiş ver
bana hoşça kal demeden önce bana bir öpücük ver
şimdi bunu çok yanlış anlama
ve lütfen bunu çok kötü görme
hala seni düşünüyorum
ve geçirdiğimiz zamanları bebeğim

ve bu gece ağlama
bu gece ağlama
bu gece ağlama
üzerinde bir cennet var bebeğim
ve bu gece ağlama

ve lütfen hatırla ki asla yalan söylemedim
ve lütfen hatırla şu an içimde nasıl hissettiğimi canım
bunu kendin halletmelisin
ama iyi olacaksın tatlım
yarın daha iyi hissedeceksin
şimdi sabahın ışıkları geliyor bebeğim

ve bu gece ağlama
ve bu gece ağlama
ve bu gece ağlama
üzerinde bir cennet var bebeğim
ve bu gece ağlama
hiçbir zaman ağlama
bu gece ağlama
bebeğim belki bir gün
ağlama, hiçbir zaman ağlama
ağlama, bu gece










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder