19 Temmuz 2013 Cuma

Run baby run...

( Bu yazım bir öncekinde bahsettiğim şeylere ithafen yazılmıştır... )

            Mesele sen misin, yoksa seni elde edebilmek mi bilmiyorum.. Belki de derdim senin benim yanımda olman değildi. Belki de derdim bendim. 
       
            Hadi sana uyalım, kaçıp gidelim o zaman birbirimize sırtımızı dayayıp arkamıza bir daha bakmadan koşalım, düşersek kalkalım tekrar koşalım.. Hadi el sallayalım batan güneşe, ama bilelim ki bir daha doğmayacak, yine de el sallayalım ona.. Dünyaya inat yalnız kalalım.. Tut ki her şey zaten yalandı, farz et ki bu bir rüyaydı, ama bir kere düşün... hala insanken düşün... ya da bırak yalnızlık delice koşsun.. Tüm kelimeler sessiz kalsın, yalnızlık konuşsun o zaman.. Hadi vazgeçelim madem, susalım.. El sallayalım, gidene dur demeyelim, Sen Leyla ol ben Mecnun demeyelim, gülecek tüm nedenleri ve gülücükleri saklayalım o zaman.. Hadi gel kimsesizliğe koşarak gidelim, arkamıza bile bakmadan

            Baktık böyle de olmuyo, yine bakmayalım ardımıza.. güneşimizi beraber yolladık, umut edelim yenisi doğsun diye.. hadi gel giden gitsin biz ona dur demeyelim.. haa belki bi gün üzülürsek falan yine de dönmeyelim.. hadi vazgeçmişliğimize sarılıp ondan medet umalım... hadi gel...


            Bak Eric Clapton abimiz bile "Game's Up" diyo... bitti gitti diyelim o zaman... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder